Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina

26. 12. 2009 1:42
Hm, dobrý postřeh,

dovolím si ale přidat ještě jiný. Kdysi jsem posílal až 30 pohledů, za což jsem vyklopil 30 Kčs + 15 kaček za známky. Dnes to reprezentuje 150 Kč za pohlednice + 300 Kč za známky. Pro některé sice pakatel, změnily se i mzdy, budiž, pro mnohé, zejména důchodce, však nezanedbatelný výdaj. Nemluvě o principu a vnitřní vzpouře, proč zajišťovat soudruhům ředitelům pošt jejich vysoké platy za předražené služby. Po celou dobu panování Franze-Josefa stála známka na pohlednici 5 haléřů (resp. 2,5 krejcaru), zatímco za 20leté vlády našich "demokratů" se ceny poštovného zvýšily dvacetkrát - to už se skutečně vyplatí si pořídit internet i důchodcům.

Pochopitelně, že mladí už používají internet jako přirozený moderní prostředek styku, nemluvě o tom, že pro mnohé z nich je už problém napsat něco ručně. A řeči o jakémsi větším souznění v osobním písemném styku jsou pro ně jen takové blabla.

0 0
možnosti

wiki5.5

26. 12. 2009 3:13
Re: Hm, dobrý postřeh,

duchodce, posli mi adresu, mam delat charitu tady nebo tam, vzdyt by ti clovek dal petnik

0 0
možnosti

jana.krcova

24. 12. 2009 10:59
..

Já těm nejbližším a kamarádům stále zůstávám věrná s papírovými přáníčky, i ty co mám blízko sebe. Těm, kterým píšu sms, tak píšu alespoň oslovení. Pro mě mají  klasické papírové přání úplně jinou hodnotu.

A jinak, paní Evo, přeji krásné Vánoce:-)

0 0
možnosti

oldiess

24. 12. 2009 8:54
Ale tak s námi zase nemlaťte o zemičku -:)

"O loňských vánocích jsem dostala SMSku: "Teď právě myslím jen na Tebe a přeji Ti krásné vánoce" ." To jste si fakt nevymyslela? Ani vás ten dotyčný neoslovil, a vy jste si myslela, že to psal jen vám? Než jste si s kamarádkou porovnaly doslovné znění smsek od společných známých? Nevěřím! Ale přesto teď myslím jen na vás, vážená Evičko, a přeju vám nejen pěkné Vánoce ale i hodně dobrého k vašim jmeninám:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!