Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

23. 11. 2010 23:28
teda

mně to až vehnalo slzy do očí....:-)R^

0 0
možnosti

Bobrufka

11. 11. 2010 17:08
Do dneška mě to štve,

syna mi po porodu zdálky ukázali a 24 hodin jsem ho neviděla.  Stejně tak s druhým.  prostě to tak bylo a nikdo se nás na nic neptal ;-O

0 0
možnosti

dasa0302

11. 11. 2010 15:05
Svěrací kazajka? o)))))

Každá porodní asistentka vám řekne, že pevně svázané novorozené mimino se uklidní. Je na to zvyklé. Trvá mu až týden, než si zvykne na volný a neomezený pohyb. Pamatujete se vůbec, jaké to bylo vzít své dítě poprvé do náručí? A jak opatrní všichni dospělí byli, aby mu neublížili? Ono to pevné vázání má také tenhle význam.

Dále je známo, že novorozenec není schopen nijak zvlášť zaostřit, koukat se také teprve učí.

Jinak se na mě nezlobte, ale tohle pojetí je jako z amerického rodinného filmu.

Plno růžovoučkých emocí, kterýpak nelida by něco tak miloučkého kritizoval?

A hlavně ten napínavý pocit ohrožení ze strany těch úkladných nelidů v bílých pláštích.... no jo, no, třeba Vám někdo dá za ten roztomilý výlev karmu, ale já to nebudu.

0 0
možnosti

alis

11. 11. 2010 14:07
A co teprv společnost...

...která svoje samičky úmyslně zneplodňuje:-), takže pak žádná mládata nemají, nebo jen tak málo, že to nestačí ani k prosté reprodukci...

0 0
možnosti

wrangler

11. 11. 2010 14:02
Fajn,

ale embrya, milá paní, embrya.

0 0
možnosti

úplně nová Viktorka

11. 11. 2010 13:47
:-)

bezva pohled na věc:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS