Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tím "pliváním" pravda je, ale také je fakt, že nikdy tužby, které se projektují skrze něco nového, většinou nejsou z mnoha důvodů naplněny. To bychom chtěli moc. Z jednoty vzniknou skupinky, jedna chytřejší než druhá, takže reálně myslící to otráví a vyklidí pole. Zase jen na tu dobu, než se podá jiná vize a koloběh začne znovu. Ale tak to je.

1 2
možnosti
Foto

Máte nepochybně pravdu, ale přiznejte si na rovinu, že Vás tyhle volby taky trochu vzrušily, když o nich píšete článek.

3 1
možnosti

Jaký vzrušování? Nic proti knížce a svařáku, či sauně, kde bylo zrovna včera moc fajn, ale když se to párkrát vynechá kvůli volbě, je to příjemná změna;-D Jinak máte pravdu s tím nadáváním, ale raději pak budu nadávat Zemanovi s tím, že jsem ho volil a tak ať se stará, než Schwarzimu. Protože taky Zeman nepochybně ví víc o našich reáliích, a tak budu mít snad větší šanci, že mě pochopí.

1 3
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!