Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy asi namáte garáž a nějak si myslíte, že město se vám má postarat o parkování. Pokud vím, u rodinných domků musí být parkovací místo. Možná by měl začít platit, že kdo nemá parkovací místo, tak má smůlu a bude parkovat na kraji města. A tím by se to vyřešilo.

0 0
možnosti
Foto

Parkování na Praze 2 řeším tak, že při odjezdu z místa tam dávám  oranžový kužel. Málokdo si dovolí ho odstranit a když, tak pouze rezident Prahy 2, takže se během dne o kužel hezky prostřídáme.

0 0
možnosti

Jo, jo, ne nadarmo se říká "Sliby - chyby" a nebo "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají".

A o předvolebních slibech by se dala napsat velmi tlustá kniha. Spíš by mě zajímalo, kolik předvolebních slibů bylo opravdu splněno.

0 0
možnosti

Jo problém s parkováním poblíž svého bydliště znám. Dlouho jsem bydle na rozhraní Prahy 1 a Prahy 2. Tehdy byla zóna jen v Praze 1 a já bydlel na dvojce. Tehdy jsem z toho (parkování) byl na prášky, mrtvici, psychologa, psychiatra atd. Slušně se dalo zaparkovat pouze o víkendu v létě. Navíc díky místním dopravním úpravám se po Praze 2 hodně blbě kroužilo. 

Teď nejde parkovat ani v okrajových sídlištích. U domů díky bůbým projktům sídli´t je to zakázáno nebo je malá kapacita a na odstavných parkovištích se platí nebo krade. No  voda teče, pivo se pije politici (populisticky) slibují a hloupý volič, který jim dá svůj hlas, to odskáče.  A ten chytrý (volič) nejde k volbám (protože, ví že i toho slušného politika mafie zkazí) a odskáče to  taky;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!