Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní autorko, jestli Vy čekáte nějakého spasitele, pak je to Váš problém. Já žádného nečekám, neboť vím, že člověk musí spoléhat hlavně sám na sebe. Dále, jestli si Vy přejete návrat vlády jedné strany, pak já nikoliv a ani neznám nikoho, kdo by takové přání měl. Takže článek je téměř o ničem, snad jen o tom, že televize nevzpomíná nějaké výročí, ale tím se netrapte, ona toho nevzpomíná daleko více. Poroučím se, a hlavně, ženské, Vy i paní Kolářová, nemotejte se chlapům do politiky, když tak jen doma v posteli a ne veřejně, protože jí rozumíte jako koza petrželi.

1 0
možnosti
Foto

Paní Černá, nereaguji na VAše poltiické názory, protože to nemá smysl. Ale byla bych Vám vděčna, kdybyste opakovaně neprojevovala názor, že by se ženy neměly plést do politiky. Jestli Vy máte nějkaý problém s politikou, s muži, s uplatněním v životě, nechte si to na doma a netahejte to do postojů ostatních. Je to směšné. JK

0 0
možnosti

P75e55t17r 35S37k25á56c78e18l

20. 8. 2013 16:24

Politika si každého najde a zvláště nyní by se měli všichni voliči probudit a zajímat se. Protože až se za pár let potomci zeptají, co jsme pro ně na tomto poli udělali, abychom se nemuseli stydět. Přitom jde o "maličkost" - jít volit a dát hlas jen NEparlamentním stranám. Volit opačně, jinak než-li naši předkové v roce 1946 a letech pozdějších. Potom bude líp.R^

0 0
možnosti

Nic Danuško proti tomu, souhlas, ale to že se ČR nepřibližuje dnes evropské špičce mne dnes trápí víc.

0 0
možnosti
Foto

Ja na ten den 21. srpna 1968 NIKDY, NIKDY, NIKDY nezapomenu. Nejde to.

0 0
možnosti

Akt násilné okupace státu byť pod hesly bratrské internacionální pomoci či za pomoci teorie omezené suverenity je zločin. Druhá věc je jak si Češi umí vládnout. To si myslím, že jim moc nejde a nepůjde. A ani v minulosti moc nešlo, byť to méme těžké.

0 0
možnosti

J87a65n 23F78r43o25l91í63k

20. 8. 2013 14:22

Musíte si autorko uvědomit, že pamětníků ubývá. Já jsem třeba na konci srpna 68 jel vlakem domů z vojny a okupaci zažil ještě v kasárnách. Nezapomenutelný zážitek. Mým vnukům to ovšem nic neříká i když se je snažím poctivě vzdělávat v této oblasti.

0 0
možnosti
Foto

Z paní Černé si nic nedělejte, ona má hodně bolševické názory - znám ji z diskusí pod mými blogy a většinou to stojí za to. :-) JK

1 1
možnosti
Foto

Já pod Vašimi články zase tak často nediskutuji, paní Kolářová, ani je příliš nečtu, ale vím, že Vaše články jsou daleko více fanatické (říkejte si třeba bolševické) než moje příspěvky. Pokud nesnesete jiný názor, pak si zavřete diskuze nebo mě mažte, vadit mě to nebude.

1 0
možnosti

televizi tedy moc nesleduju, takže jsme ten Váš rozbor programu opravdu uvítal -který soudruh je teď vlastně ředitelem? Ono je to asi jedno, ale vybavím si, že dostal nějaké prémie, jistěže především taky za to, že třeba výročí srpna nijak nešpónuje ;-D Jinak Vaši pěknou povídku jsem četl, dokonce jsem tam i drobně podiskutoval:-) a protože jsem si zvolil srpen 1968 i za své téma, tak si dovolím přiložit odkaz:

http://sestak.blog.idnes.cz/c/355317/Nejhezci-a-taky-nejhorsi-ceskoslovenske-leto.html

0 0
možnosti

J21i51ř78í 31R69o11d

20. 8. 2013 9:25

Hezký článek a pravda - bohužel:-)R^

1 0
možnosti

Pani Evo, klobouk dolu. Jiz dlouho jsem necetl podobny clanek. Hlavne zde v CR. Dekuji

2 0
možnosti

Také tak. Děkuji, píšete moc hezky! Karma!

0 0
možnosti

Ani delny lid navrat komunistu neplanoval. Jen par jejich podarenych spoluobcanu je temer ctvrt stoleti presvedcuje o prehodnoceni tohoto postoje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!