Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, pan "Horák" je Čech jak poleno a na tu firmu, která mi malovalo, mohu dát kontakt soukromě, na blogu je to zakázané. [>-]

0 0
možnosti
JH

Nebyl to Ukrajinec? Já jich znám řadu a všichni umí všechno, udělají zedničinu, vodovodní i kanalizační rozvod a pak ještě navrch rozvod el. energie. Dělají pořád a pořád, volno neznají. A vida ani "papír" na ty odborné práce nepotřebují. No taky to tak po nich vypadá. A přiznejte se: že jste si to všechno vymyslela, nebo vysnila?

0 0
možnosti
Foto

Hezká povídka! R^  Tak to má být - Vy spokojená, malíř spokojený. Horší to s ním bude, až půjde do penze. Jestli se jí tedy dožije, když odchod do důchodu se za to čtvrtstoletí pořádně oddálil. A penzi bude mít nizoučkou, poněvadž většinu svých příjmů musí zatajit, vzhledem k tomu, jak nekřesťansky vysoké jsou dnešní odvody. V sedmdesáti lozit po štaflích, aby si k důchodu přilepšil, no nevím nevím. A nedej bože, aby brzy skončil jako mnozí jeho kolegové na pracáku, pak ta flaška bývá často to jediné, co tyhle lidi, kteří neobstáli v boji, drží při životě!

0 1
možnosti
MS

Já jsem z textu vyrozuměl, že šlo o zaměstnance, takže to s tím zatajováním příjmů nebude tak žhavé.

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!