Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svoboda je o tom, že já mohu na blog napsat vše, o čem přemýšlím, a Vy se mnou můžete svobodně nesouhlasit.

Hezký Boží Hod.V

1 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. I já jsem přemýšlela nad těmi vrchovatými vozíky, no ale pak jsem si řekla, nemají takové možnosti jako já, kdo má v okruhu necelého kilometru pět supermarketů a když jde kolem některého, vezme tam pár věcí v akci, druhý den zase něco jiného v jiném... Anebo nakupují pro restaurace, penzióny...

Pro někoho jsou vánoce časem rozjímání a půlnoční mše v kostele, pro mě zase výbornou příležitostí k setkávání širší rodiny. Setkat se jen na pohřbu, to mi připadá málo... Přeji krásné vánoce a do nového roku zase nějaké náměty k psaní V

0 0
možnosti

Já  myslím, že jsou i tací, co na svou duši myslí a není jich málo.  Hezky jste napsala, že Vánoce nejsou jen materiálním svátkem a že člověka potěší procházka  v lese, hezká hudba nebo čas s přáteli a musíme se učit si to vědomě dopřát a nenechat se ovládat kolotočem běžných starostí. Pro křesťany je poselství Vánoc ještě hlubší - oslavují příchod Spasitele, je to čas osobní vděčnosti.

2 0
možnosti
PV

Mně tedy přijde mnohem smutnější, než přeplněné vozíky, že dotyčná nemá o Vánocích na práci a zábavu nic lepšího, než v supermarketu kontrolovat lidi, co nakupují. To připomíná minulý režim podstatně více než nějaká obava ze zdražováníRv

0 1
možnosti
Foto

Tak mají někteří přeplněné vozíky, no bože. Obchůdky v okolních vesnicích nemají takový sortiment a mají většinou dráže, tak se lidé domluví, i sousedé mezi sebou, a jede se do města na pořádný nákup. Vánoce jsou také rodinné svátky, rodiny se navštěvují a já, například, budu chystat ne pro pět lidí jako jindy, ale pro deset. Všechno jídlo se zužitkuje, nic se nevyhodí. Do lesa a do přírody chodím celý rok, ale Vánoce mám na to, abych je trávila u stolu s lidmi u sebe doma nebo na návštěvách. Bude veselo, bude se hrát, zpívat, vyprávět historky a vtipy a duše si taky přijde na své, to se nebojte!

4 0
možnosti
Foto

Píchlé duše aut mají servisy. Na lidské, když prasknou čekají jen blázince.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS