Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nezapomeňte, že to netaktní chování zdravotnického personálu je prováděno před ostatními, stejně postiženými pacienty. Zastrčení hadice do zadní části těla potřebným otvorem je docela příjemné, vždyť i pracovníci v sexuálním průmyslu to doslova prožívají s radostí a velmi ochotně. Jsou daleko horší situace, které budeme třeba zanedlouho muset podstoupit. Tušíte kolik mužů i žen podstoupilo na Ukrajině v Domě odborů v Oděse konec svého života nedobrovolným způsobem? 200! V předešlém divadle na ulicích města se angažovaly i ženy?! Lidi se dají snadno ošálit!

0 0
možnosti
Foto

Díky za Váš článekR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Skvele napsane. Lidi umiraji i na veci mnohem snazeji lecitelnejsi nez rakovina ... protoze k doktorovi proste nepujdou. Je to strach znat pravdu a postavit se tomu, stud ale i zkusenosti s pristupem personalu ...

1 0
možnosti

možný je žel všechno, ovšem vysvětlovat ještě něco frontě v apatyce, to mi přijde už hodně ulítllý - to bych jim teda radši poznamenal - škoda jen, že nemají pro mě ještě pliny na exkrementy;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdo dokáže brát život s humorem, tak nad ním vyhrál!;-D

0 0
možnosti
RE

To máte těžký, já se bojim i k zubaři:-) Ale máte pravdu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!