Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J71a88n 44P94a87l68l79a10s

11. 1. 2016 23:34

Dobrý večer, banánů je dost, hotová banánová republika.

Připomněla jste mi příběh, který mi vyprávěla máma (ročník 1930). Po celou dobu studií a odříkání snila o tom, že si z první výplaty koupí víc banánů, než dokáže najednou pozřít. Sen jsme jí splnili až k 60. narozeninám velkým košem a dostali jsme vynadáno, že zbytečně utrácíme.

0 0
možnosti
BM

To bude tím, že dětské - dětinské sny nás postupně opouštějí :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!