Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byl to čas, kdy jsme konečně měli čas pro sebe navzájem! To nám ta porodnost stoupne! :-)

0 0
možnosti
Foto

Spíš stoupne rozvodovost a mně se zvýšil tlak ze všech nesmyslných protikoronavirových opatřeních ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já abych podpořil imunitní systém svého organismu jsem jedl stejně jako dřív, každý den jsem chodil ven do přírody - bez roušky, navštěvoval jsem se s rodinou s přáteli. Společně jsme si grilovali na zahradě, bez náhubků.. Tu jsem nosil pouze jenom v MHD v obchodě.

2 0
možnosti
Foto

Já to měl stejně do té doby než jsem si na golfu utrhl meniskus. Pak jsem chvíli nechodil vůbec, ale jinak se v mém denním rytmu nezměnilo prakticky nic. Žil jsem v pohodě jako v době předkoronavirové vzhledem k tomu, že už jsem důchodce- Ale ještě ne "plnohodnotný", protože do krámu mne v hodinách vyhrazených pro seniory nepustili ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS