Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J18a63n 10R89á60ž

13. 12. 2015 13:28

Vycházeje z názoru, že podobná show, jako je StarDance, do vysílání veřejnoprávní televize nepatří, jsem včera poslal hlas Pavláskovi, neb on je jediný důvod, proč se exhibici našich pseudocelebrit dá dívat.;-D

P.S. Vím, že mám pokleslý vkus, který mi neumožňuje ocenit  taneční umění Machálkové nebo Mareše, ačkoliv u první "star" obdivuji výkon v Mama mia i jiných muzikálech a druhou rád poslouchám na Evrope2, ale Pavlásek mne baví a oceňuji jej, jak dobře svou úlohu komika hraje!

0 0
možnosti

Dobře napsané, máte naprostou pravdu, pokud se řeší Pavlásek, je ve společnosti v podstatě pohoda. A máte pravdu i v tom, že si stačí přečíst titulky místních blogů a člověk je hned v obraze, která témata jsou právě "in".R^

3 0
možnosti

To ,že se nepíše o opravdových problémech , je důsledek nenápadné cenzury. Jak píšete , Ortel a Pavlásek to jsou aktuální témata;-D

2 3
možnosti

A19l29e36š 86K40a42l93u78p

13. 12. 2015 9:56

Média si vybírají témata, o kterých píší. Čtenáři (posluchači, diváci,...) si mohou vybrat média, která čtou (poslouchají, sledují). Pokud to nedělají, je to jejich problém, nikoli cenzura...

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Na území našeho státu žije více národů. Píšu nejen o těch, kteří mají českou národnost:-)

2 0
možnosti
Foto

Není mi úplně jasné, které národy že to jsou? Anebo jste skrytá legitimistka a neuznáváte puč z 28. října 1918?

0 0
možnosti

J33a47n 70R86á39ž

13. 12. 2015 13:39

Sranda: Souseda mám národností Slováka, který má za manželku Vietnamku, já jsem Moravák a bratr má ženu Němku. Takže hned ve dvou sousedních domech jsme příslušníci čtyřech národů.;-D

Mimochodem: Ten "puč" z 28.října 1918 nepovažuji , z hlediska historicko politických souvislostí, za moc podařený  akt. Ale to je na jinou diskuzí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS