Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

bm64

28. 5. 2008 16:43
Hezké,

pěkně napsané a přímo ze života :-)

0 0
možnosti
RP

radim36

25. 5. 2008 17:20
pomalu zvykat.

To chtělo  pomalu zvykat. Nový vysavač do krabice, starý nechat, dokud se neporouchá. Pak by tetička musela vytáhnout ten nový. Ten starý by potom už třeba "najednou" byl neopravitelný. 40 nebo kolik let starý Lux by se ani nemusel dávat do sběrného dvora, třeba kdyby se nějak zrenovoval, dal by se prodat jako starožitnost. Možná kdyby se rozhlídlo po internetu, kupec by se našel.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

25. 5. 2008 12:02
Nemám, co bych dodal,

nepolitik mě předběhl. Moc se mi to líbí a děkuji za hezké počtení.R^

0 0
možnosti
TD

Tlumený dosvit

25. 5. 2008 11:27
další krok

Logicky by mělo následovat odvezení tetičky do sběrného dvora... Už je k ničemu, ani neuklidí. (Y)(Y)

0 0
možnosti
DN

denk niet

25. 5. 2008 11:39
Re: další krok

...jestli to byl pokus o vtip, tak se moc nepovedl.

A jestli jste to myslel vážně, tak je mi vás líto...:-(

0 0
možnosti
TL

lycka.tomas

25. 5. 2008 10:57
no...

Jistě FTOP! :-)

0 0
možnosti
N

nepolitik

25. 5. 2008 10:53
Opět výborně paní Klokočníková.

Podobné zkušenosti mám s mojí manželkou. Když něco nového objevím a přinesu domů, tak se obvykle ptá: "A k čemu nám to bude?" a ona věc putuje do  sklepa. Někdy ji potají přinese do bytu, vyzkouší, a já se  divím, že se hodila. Přesto máme ve sklepě ještě dost nepoužitých věcí . Též o koupi nového vysavače ji nemohu přesvědčit. Pouze když něco doslouží, tak nic proti koupi nového nic nenamítá. Přeji hodně zdraví, spokojenosti, elánu do života a hlavně hodně dalších čtivých textů. VVVVV

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!