Diskuse

Umřít včas

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zažil jsem jako svědek něco podobného a asi to nebude tak úplně výjimečné. Chápu, že u zdravotníků, jejichž rukama projde denně plno lidí je nemyslitelné se do každého pacienta vcítit, ale aspoň by se k němu mohli chovat jako k zákazníkovi v obchodě. Jenomže to bychom tam museli nechat peníze. V tom vidím problém, že platby dělají zdravotní pojišťovny za nás a nás mohou některý personál chápat jen jako obtěžující chudáky. Pro nechtěné děti se zřídily baby boxy, pro umírající by se měly zřídit exit boxy. Aby se mohlo umřít včas.

0 0
možnosti
Foto

Jejda..úplně mi nejak slzi oči..asi proto, jak jste to napsala a když jsem si to představila.. Jdu zavolat svým tetám stařenkám jako téměř každý den, ať vedí, že nejsou samy.

1 0
možnosti

Krásně a citlivě napsáno! Je mi paní líto, stejně jako stovek jiných, vetchých a bezbranných. P. S. Taky nevím, co je Erzeta...

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Erzeta je rychlá sanitka - RZ - rychlá záchranka... Taky jsem to ještě nedávno nevědělaV

0 0
možnosti
DM

Proč jse si nepoložila otázku ne kde je doprovod,ale kde je její rodina??

Zdravotníci jsou jen zaměstnanci,můžete si stokrát říkat že vám by se to nestalo,ale jako při každé práci,prostě přestanete vnímat rozdíly.

Ano,ano ,ano je to tak ,mám dceru i ženu ve zdravotnictví,kecy o tom jak mě by se to stát nemohlo neberu.

Prostě se s tím setkává na každém kroku,s tragédií,smrtí,boletstí,zvyknete si, znecitlívíte,jinak to ani nejde, je to obranný mechanismus člověka...

Prostě pro ně je paní jen další kus na vyšetření a komplikace jsou nežádoucí neb narušují poměrně nabouchaný harmonogram.

Saniťák je mizerně placený řidič soukromé firmy,pokud se nejedná o rychlou záchranou jsou všechy převozové sanity soukromých firem,ergo jeho starostí je co nejdřív mít hotovo a ne komplikace s defacto nepohyblivým či kolabujícím pacientem.Doprovod musí být zapsán na převozce lékařem,pokud nebyl zapsán, saniťák to sám neví a zjišťovat ani nebude,pokud zapsán byl je otázkou zda paní má někoho k ruce ,protože státem hrazený doprovod neexistuje, buď to dělají zadarmo rodinní příšlušnící nebo musí zaměstnanec ldn či jiného zařízení.¨

Ve vašem příběhu je mnoho neznámých,navíc celkově si nemyslím že bych postřehl přímo nějaký problém na straně personálu.

Možná za popřemýšlení stojí oděv ,jenže opět to je na zaměstnance ldn a samotné pacientce,saniťák ani radiolog jaksi neovlivní oděv pacienta...

1 8
možnosti
DS

Máte a nemáte pravdu, pane Matoušku! Za absenci příbuzných může jak systém (sami často nemocní musí být v práci) a neinformovanost. Kdyby sestry na LDN zvedly telefon, nejspíš by babi někdo z rodiny na rtg, rozhodně lépe oblečenou, zavezl.

Na jedné straně je upřímná snaha a zaneprázdněnost personálu, způsobená mj ustavičným snižováním stavu personálu, na druhé trestuhodná nedbalost. Personálu v naší místní nemocnici si nesmírně vážím, alespoň na odděleních, kde jsem se vyskytla, ale vím  minimálně o dvou pacientech, kteří jim z lůžkových oddělení odešli, oba v tropických vedrech, jeden pán (přes 60)  ušel téměř 15km v transu na chatu a oni se neobtěžovali zavolat rodině, druhého jsem již pár set metrů od nemocničního areálu, (měl na sobě erární mundůr, na nohách papírové papuče a z rukávu vykukující kanylu), do nemocnice osobně udivený sestrám vracela...

Takže není to pokaždé o neochotě příbuzných (paní prvního pána se nabízela, že si zaplatí nadstandard a bude v nemocnici s ním)...

0 0
možnosti
Foto

Evo, hrozný a bohužel pravdivý příběh. Já Vám děkuji, že jste ho napsalaR^R^R^

2 0
možnosti
MT

Já jen doufám (nic jiného mi nezbývá), že jsem svoje děti vychovala tak, aby takovéhle zacházení s mým vetchým tělem a duchem nedopustily...:-)

2 0
možnosti
Foto

Nikdo Vám v diskuzi paní Evo nenapíše takovou blbost, nebojte. Všímáte si a dokážete hezky popsat.R^V

6 0
možnosti

Ovšem nechápu, proč ji hned po rentgenu nenaložili když tam měli jen jednoho pacoša a stejně by se museli vracet? Babička by z toho aspoň měla Vánoce, tak si zajezdit autem. Čili spíš to byl nedostatek logistické inteligence saniťáků, než nějakej zlej úmysl. Protože hned ji naložit zpět, to by znamenalo i míň práce pro lapiduchy:-)

0 1
možnosti
Foto

R^ ;-( Staří lidé nás nezajímají protože nemají mám či do budoucna dát. A myslíme si, že stáří, to se NÁM stát nemůže.

11 0
možnosti
DM

K tomu mohutně napomáhá současný trend kultu mládí ,krásy,

ageismus kterému stále blbější ale dekadentnější konzumní a rozežraná populace propadá...

Jinými slovy,za to si můžeme sami,to nikdo cíleně nedělá,pokud pominu na krásu a mládí, neb byznys s lidskou blbostí (ano tato pilule vám umožní lézt po skalách i v 80ti) zaměřené pr agentury,mediální poradce,marketigové kampaně a jiné sračkoidní nesmysle....

6 1
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 13,33
  • Průměrná čtenost 2888x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!