Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tobi

10. 11. 2007 21:05
patnáctiletá kouří?

Hm, zvláštní, že se autorka hluboce diví, že její dcera bere antikoncepci, ale to že v patnácti letech kouří ji nechává chladnou.

HA může u některých lidí poškozovat organismus, na druhou stranu má i pozitivní efekt. Cigarety organismus poškozují u všech a žádné pozitivní účinky nemají...

0 0
možnosti
HK

kytickaa

9. 11. 2007 21:00
Nechápu...

matku proč si stěžuje, měla s dcerou zajít na gynekologii a s lékařem s na HA případně domluvit,nebo alespoň si s ní doma na toto téma pohovořit,zdůraznit,že mají dědičnou zátěž atd. a ne ji nechat si něco sehnat jak píše...bez předpisu a návštěvy lékaře to jde ale dost špatně. Jinak moje dcera HA bere od 14 let,protože jinak by už asi vykrvácela,měla cyklus od 11 let po 14 -17 dnech a nezvládala to. Jiná cesta než HA pro ni není a nebude.

0 0
možnosti

Mat_Hawk

9. 11. 2007 14:59
pokud dcera autorky

kromě toho, že trpí poruchou srážlivosti krve a kouří, jak jsem vytušila z článku, umí také číst, tak se v příbalovém letáku dočte, že HA se výslovně nedoporučuje užívat ženám, které kromě jiného kouří, mají poruchu srážlivosti krve atd. Ty snad dokonce HA užívat NESMÍ.  Vřeštět, že HA může zabíjet, je za takových okolností hysterické, nezlobte se. Sama beru HA deset let a nikdy jsem neměla sebemenší problém.

0 0
možnosti

Eva

11. 11. 2007 16:10
Re: pokud dcera autorky

No, otázka je, co to s vámi udělá, až ji brát přestanete :-) Držím palce.

0 0
možnosti

serz I.

9. 11. 2007 12:42
...

No, pokud člověk nečte příbalové letáky, proč taky že?, a nějak ho nechává chladným poměrně zásadní dědičná choroba v rodině, tak se pak nesmí divit.  Dokonce bych si dovolil  takové počínání nazvat jako nezodpovědné. Autorka by měla spíše mířit do svých řad ne lkát nad riziky HA.

0 0
možnosti

Eva KLokočníková

9. 11. 2007 9:33
Přišlo mi mailem

Dekuju za clanek, je potreba delat tuhle osvetu. Ja sama jsem prodelala pred mesicem plicni embolii, musim to zatukat, dopadlo to dobre. Ale do te doby jsem nemela poneti, ze me tohle muze potkat - z hormonalni antikoncepce! Je to mesic, co ji neberu a citim se jako nikdy predtim! Zhubla jsem, jsem spokojenejsi... jeste jednou diky! Martina!

0 0
možnosti

Vladka Bednárova

9. 11. 2007 5:52
Díky, paní Evo!

Řekla jste nahlas to, co někteří pouze tuší. Já už HA také neberu, měla jsem bolesti hlavy, ztloustla jsem po ní... Ráda bych upozornila na jeden blog, kde se o tom píše také: je v Seznamu a píše tam jistý pan František Zřídkaveselý.

0 0
možnosti

Jiri sulc

9. 11. 2007 5:45
Můj názor

0 0
možnosti

Jiri sulc

9. 11. 2007 5:44
Souhlasím

Myslím, že autorka článku píchla do vosího hnízda - naprosto s ní souhlasím.

0 0
možnosti

Kristýna

7. 11. 2007 19:33
Zápory převažují...

Také se přiznám, že níže uvedené příspěvky jsem nečetla, ale to je asi fuk:-)

Hormonální antikoncepce je diskuze na hodiny a hodiny. Hlavní problém vidím v tom, že jen málo lidí je dostatečně informováno o kladech, ale i záporech HA. Mnoho lidí tu psalo, že již HA berou nějakou dobu a nic jim nedělá a jsou úplně v pořádku. Věřím tomu, protože jen pro určité procento lidí je HA nebezpečná. Problém je v tom, že nikdo neví, čeho jsou pilulky schopné... v současnosti se objevil ve světě problém "zdravých neplodných třicítek"... žen, které jsou zcela zdrávy a přesto jsou neplodné. A společná věc...jejich matky braly několik let HA. Zamylsete se nad tím, jestli tohle chcete riskovat.

A co se týče pohlavních nemocí, nejedná se jen o Aids ale i o další. A mezi lidmi se šíří jakási nechuť ke kondomům, jediné pomoci. "Vždyť je to jak dělat přes ponožku"... podivila se mi jednou jedna kamarádka. A pak že osvěta funguje...

0 0
možnosti

george

7. 11. 2007 15:21
a navíc rakovina prsu

Jakoby se nevědělo, že v zemích, kde je HA rozšířena, je také rozšířena rakovina prsu. A naopak. Zdravotníci se ale ttváří, jakoby se nic nedělo.

0 0
možnosti

anonym

12. 11. 2007 22:41
Re: a navíc rakovina prsu

Jo, krutá zkušenost mé matky, lékař jí to dokonce přiznal, smrt ale neodvrátil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!