Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr v.

6. 11. 2007 14:32
a co to kouření

Nebylo to náhodou právě slečnino kouření, které významně zvyšuje riziko trombembolických komplikací v souvislosti s hormonální antikoncepcí ?

0 0
možnosti

Alča

6. 11. 2007 14:38
Re: a co to kouření

A nebude to náhodou tím dědičným onemocněním v rodině, které významně zvyšuje riziko trombembolické nemoci?

0 0
možnosti

Alča

6. 11. 2007 14:19
Je to vina lékaře?

Určitě je to vina právě lékaře, který slečnu nedostatečně vyšetřil? Není možné, že to není "ničí vina"? Některé nemoci, např. genetické, které mohou být příčinou trombembolie při užívání HA, se rutinně při předepisování HA nevyšetřují. Pouze pokud je pozitivní rodinná anamnéza a v tomto případě třeba o nemoci v rodině nikdo nevěděl...

0 0
možnosti

margit

6. 11. 2007 14:08
přirozené možnosti existují

Sama jsem už léta uživatelkou a posledních pár měsíců i zástupcem německé firmy v ČR - NaturComp,   naprosto přirozené a přitom vysoce spolehlivé antikoncepce (Pearl Index 0,7). Antikoncepční pilulky skutečně nejsou lentilky, ale hormonální tablety, které dnešní bezbřehá reklama farmaceutických  firem nabízí už 15tiletým dívkám. Právě studium v oblasti medicíny a farmacie mě přivedlo k postoji, kdy jasně odmítám farmakoterapii coby možnost první volby.

Vedle vedlejších účinků léků, o kterých již byli popsány celé studie mi na této formě antikoncepce vadí i naprosto jednostranné zneužití žen.

0 0
možnosti

Benny2

6. 11. 2007 13:51
hormony jinak

co říkáte na tohle?

http://www.metabolicketypy.com/hormonalni_lecba.htm

0 0
možnosti

Pavel II

6. 11. 2007 13:49
Ordinace

Někdo tady zmínil, že lékaři se pacientů neptají jako v seriálu Ordinace v růžové zahradě. To snad nemyslíte vážně, srovnávat reálný život se stupidním seriálem z "lékařského" prostředí. Pár dílů jsem viděl a je nad slunce jasnější, že kdyby skutečný privátní lékař měl v ordinaci tak málo pacientů a s každým se sáhodlouze vybavoval a dával mu rady do života, nevydělá si ani na slanou vodu, natož na nájem, topení, plyn, materiál a sestru.

0 0
možnosti

Kachnicka

6. 11. 2007 13:57
Re: Ordinace

No Ordinace by měla být s lékaři konzultována... Nicméně samozřejmě jde o fikci. Některé ty hovory jsou trochu absurdní a příliš dlouhé, ale mně osobně by se tenhle přístup samozřejmě líbil. Nelíbí se mi, že po objednání měsíc dopředu musím 30-50 minut čekat. Moje bývalá lékařka (ta současná je fakt dobrá) na pacientky řvala tak, že to bylo slyšet do ordinace k obvoďákovi, protivná jak práce. Jak už jsem psala, odmítla mi HA napsat, protože jsem s nikým tehdy nechodila. Na nic se mě neptala, nakonec jsem od ní vymámila jedno balení (zdarma), z něhož mi bylo fakt špatně a na příští kontrole jsem ji pět minut přemlouvala, ať mi napíše jiné, že z těch současných mi je prostě blbě. Nějaká konzultace ohledně možností, účinků apod. opravdu nehrozila. Byla jsem tehdy mladší a nezkušenější a neuměla se o svá práva hlásit. To je ale samozřejmě špatně. Myslím, že by bylo fajn, kdyby se doktoři z Ordinace aspoň trochu poučili.

0 0
možnosti

Jasmine

6. 11. 2007 13:33
Názory

Po přečtení příspěvků převážně mužské části čitatelů si říkám, jestli se pánové nezbláznili..To jsou najednou pohádky o tom, proč ženy berou HA, když jim škodí, o podvodu pana Jardy nemluvě..Chtěla bych vidět, kolik z vás by si ochotně nasazovalo kondom před každým stykem..asi moc ne, že? A ochrana typu..dám si pozor..se mnohdy zrovna nevyplácí. Tak co je horší..nechat se vyšetřit, zjistit, jestli antikoncepci brát můžu a žít bez stresu, jestli otěhotním nebo ne, nebo každej měsíc čekat, co bude? Kdybych měla s ochranou spoléhat na partnera, nevím, nevím, minimálně bych se necítila moc bezpečně. A ať už je antikoncepce "zdravá" nebo ne, aspoň je to možnost volby.

0 0
možnosti

Kachnicka

6. 11. 2007 13:58
Re: Názory

Přesně, naprosto souhlasím. Je to moje volba, já si ničím zdraví, já se bojím, že nakonec nebudu mít děti, protože to tělo už na to nebude zvyklé, ne těch pánů.

0 0
možnosti
RR

Chrysaetos

6. 11. 2007 13:25
Hormonální antikoncepce do těla nepatří

Hormonální antikoncepce do těla nepatří a farmaceutické firmy si mohou říkat co chtějí. Je na mužích, pokud jsou alespoň trochu zodpovědní, aby nenechali své ženy, dívky ... cpát takovým svinstvem.

0 0
možnosti

Kachnicka

6. 11. 2007 13:52
Re: Hormonální antikoncepce do těla nepatří

Tak Vás bych chtěla mít doma - to myslím zcela upřímně, nikoliv ironicky. Už jsem se setkala s tím - "na co si brát kondom" (který jsem pochopitelně sehnala já, protože tomu dotyčnému to bylo jedno), maximálně se mě někdo zeptal, jestli beru prášky, ale tuším, že to bylo jen jednou. Některým by bylo naprosto jedno, kdybych otěhotněla, věřím, že někteří by svou zodpovědnost přijali. Ale úplně všem je a bylo šumák, jestli mi to ničí játra, jestli budu moci otěhotnět i potom apod. Jestli se opravdu takhle vážně zajímáte o svou partnerku, máte u mě bodR^

0 0
možnosti

Pavel

6. 11. 2007 13:21
kouření ???

Plicní embolii si pacientka zavinila sama, protože při užívání antikoncepce kouřila. V příbalovém letáku to všechno napsáno samozřejmě je a navíc ji lékař gynekolog nepochybně poučil. Každý lék na světě má svoje rizika, s tím je nutno při užívání počítat. Žádný lék není ideální, jsou to všechno chemické látky, které sice léčí, ale mohou za určítých okolností např. poškodit játra, zhoršit funkci ledvin nebo srdce atd.

0 0
možnosti

Eira

6. 11. 2007 12:45
škodlivost

"A to všechno jako důsledek kouření a hlavně užívání hormonální antikoncepce,  která je pro ni zcela nevhodná, protože má poruchu srážlivosti krve" No nevím, ale tohle vše píšou v příbalovém letáku antikoncepce. Výslovně je tam napsáno, že se při jejím užívání nemá kouřit. Problém bych neviděla v antikoncepci, ale právě v tom kouření. Navíc pokud slečna byla natolik dospělá, že se rozhodla brát prášky mohla si také určitě přečíst příbalový leták a zjistit, že tato forma antikoncepce pro ni není vhodná.

0 0
možnosti

Ilona M

6. 11. 2007 11:25
Je mnoho PRO a PROTI

V bývalé práci dostala manželka kolegy  mozkovou mrtvici. Měla 27 let. V nemocnici jí řekli že takových mladých holek je moc apořád jich přibývá a maj to "pravděpodobně" z HA. Ale samozřejmě že to neřeknou oficielně. Nikdo se z doktorů se nezajímá o to jaké prášky jíte a jakou máte možnost dědičného onemocnění. Když jsem se ptala svého doktora na elektronickou zdravotní knížku, tak mi bylo řečeno, že se mi o ni starat nebude a stejne je to všechno fuk. Podle mě by měl mít každý člověk elektronickou knižku s lékařskými záznamy, tak aby se předcházelo komplikacím a nepčedepisovali vám léky, které vám můžou uškodit. A ne vždy se lékaři ptají jako v Ordinaci v růžové zahradě. Jak vám to klape a tak. Jsme jen pro ne body, a čím víc jich budou mít, tím líp pro ně. Aspon tak to někdy cítím já.

0 0
možnosti

Eira

6. 11. 2007 12:47
Re: Je mnoho PRO a PROTI

Každý opatrovník svého zdraví, já HA hlásím i u zubaře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!