Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kachnicka

6. 11. 2007 11:13
to Jarda

Předpokládám, že mluvíte o situaci, kdy jste se s dlouhodobou partnerkou snažili o dítě a ona za Vašimi zády brala HA dál. Nepředpokládám, že (by) Vám v 18 letech, kdy Vaší partnerce (by) bylo podobně, vadilo, že ji bere. Předpokládám, že nechtěné otcovství na střední škole by Vás příliš nepotěšilo. Podle mých zkušeností a bohužel zkušeností mých kamarádek muži často antikoncepci neřeší a potom se diví... Já osobně beru HA jako určitou možnost stejné svobody, jakou mají odnepaměti muži.

A Jardo, je mi líto, že se Vám něco podobného stalo, ale nebyla to chyba HA, nýbrž špatné komunikace mezi Vámi a partnerkou, možná určitá nekompatibilita mezi vámi...

0 0
možnosti

starwood

6. 11. 2007 11:09
kdo chce slyset, slysi

Tem co tu pisi, ze HA za to nemuze, bych doporucil si jednou precist pribalovy letak k HA. Je napsan (vetsinou) velice fikane. Presto jsou tam uvedeny nezadouci ucinky, ktere vedou k v clanku uvadenemu onemocneni. Je to natolik vazne onemocneni, ze skutecne muze koncit smrti. Hodnetoho co papame a pijeme ma nezadouci ucinky. Mame tendenci zavirat oci pred nebezpecim, zvykli jsme si, je to levnejsi. Kourime 40, jezdime 150, cpeme se HA a s moci to vypoustime rybickam do mori, soustame s kdekym, ladujeme se Ecky, atmosferu Zeme plnime sklenikovymi plyny. Proste zijeme aktivne, naplno. A po nás potopa. A s nami? Co bude zitra s mými detmi? Nevadi, polknu si HA nebo pujdu na potrat. Dulezity je muj aktivni zivot a nikdo mi do nej nebude kecat, no nemam pravdu babi?

0 0
možnosti

Vocour

6. 11. 2007 11:14
Re: kdo chce slyset, slysi

Tady někdo píše, že za to HA nemůže?! Že jsem si nevšiml.

Nevím, co je na obsahu letáku "fikaného". Můžeš to upřesnit?

Vážné onemocnění, které může skončit smrtí, může způsobit prakticky každý lék resp. prakticky každá potravina, kterou požiješ. Přestaneš se léčit? Přestaneš jíst? Tyhle akademický kecaly bez smyslu pro realitu opravdu zbožňuju...

0 0
možnosti

Kachnicka

6. 11. 2007 10:49
nelíbí

Mně se článek opravdu nelíbí. Evo, já Vás chápu, ale uvědomujete si, že tady není chyba v antikoncepci, ale v přístupu lékařů? Mně se moje ex doktorka také neptala, jestli kouřím, mám křečové žíly apod. (Kromě toho, že mi ji napoprvé odmítla napsat, protože jsem v tu chvíli s nikým nechodila...) Já osobně jsem velmi ráda, že něco jako HA existuje, co mi chybí, je kvalitní osvěta - ne články typu "je to nejlepší, co můžete udělat" nebo "zničí vám to zdraví, neberte to". Je třeba zvážit všechna rizika, na která by měl upozornit lékař, což se v praxi bohužel neděje. Jenže takhle byste, Evo, mohla zaútočit na všechny léky, protože všechny mají PRO a PROTI.

Mimochodem, nechci být zlá, ale to, že Vám to Vaše dcera neřekla, může znamenat, že Vám např. příliš nedůvěřovala... Možná by bylo vhodné se přestat ohánět antikoncepcí a zamyslet se nad důvěrou v rodině.

0 0
možnosti
AL

Alice

6. 11. 2007 11:13
Re: nelíbí

Tak nevim, jestli jste ten clanek cetla poradne. Pani Eva si nestezuje na antikoncepci, ale prave na ten pristup lekaru.

Cituji: Tu zodpovědnost má v rukou odborník, který by měl takové riziko vyloučit......

A s tim, ze se dcera nesverila? Treba je vychovana k samostatnosti, ochranu pred pocetim povazuje za samozrejmost a prave proto to nepotrebuje rozebirat.

Hezky den.

0 0
možnosti
JD

diplomovaný pirát Tlamsa

6. 11. 2007 10:38
HA nikdy!!!

HA jsem nikdy nebral a ani jí nikdy brát nebudu!!!

0 0
možnosti

Jarda

6. 11. 2007 10:32
Vysoká "karma" jasně svědčí o kvalitách článku.

I mně se ten článek velice líbí.

Antikoncepce nejen že je nebezpečná, ale je to taky určitý podvod na sexuálním partnerovi. Podvod nebo projev nedůvěry a zcela jistě projev neechoty mít s ním dítě - tedy projev nelásky.

Jistě, u prostitutek je to pochopitelné.

0 0
možnosti

Pokito

6. 11. 2007 10:36
Re: Vysoká "karma" jasně svědčí o kvalitách článku.

Povidal jeden frustrát jménem malej Jarda

0 0
možnosti

HA

6. 11. 2007 10:11
Rakovina prsu

Patrim k nemalemu poctu zen, ktere postihla rakovina prsu. Na pocatku lecby-pri vyplnovani vsech udaju, byla jednou z hlavnich otazek: uzivala jste HA a jak dlouho. Pricina meho onemocneni byla hormonalni. Sve dceri bych nikdy HA nedovolila.

0 0
možnosti

Kvak a Žbluňk

6. 11. 2007 10:25
Re: Rakovina prsu

Jak se, prosím, v dotazníku pozná "hlavní otázka" od "nehlavní otázky"?

Dovolím si tvrdit, že hormonální příčina se dá vysledovat u každé rakoviny prsu. Chápu, že jednodušší člověk si pak udělá závěr, že za to určitě může hormonální antikoncepce (že jsou v ní hormony je zpravidla to jediné, co o hormonech ví). Tak jednoduché to ale opravdu není. A udělat z toho tzv. "logický" závěr "své dceři bych nikdy HA nedovolila" už hraničí s projevem omezené svéprávnosti a důvodem pro odebrání rodičovských práv. Grrr :-(

0 0
možnosti

Tomas

6. 11. 2007 9:49
Nedotknutelne HA

Co si to dovolujete, hanet HA. Vite kolik zen ji bere! A vy jim berete jejich svobodnou volbu. Ony maji pravo si volit, co chteji! A to, ze nekdo treba ponese nasledky - po nas potopa. HA jsou svate, bezchybne, neskodi, nemaji vedlejsi ucinky, pomahaji ve vsem ... Dobra jsem trochu cynik. Ale ze HA muze mit spatne nasledky se mlci - je to TABU. A kdyz nahodou HA urazite snese se na vas hromada urazek a kritik z neobjektivnosti.

0 0
možnosti

Vocour

6. 11. 2007 10:19
Re: Nedotknutelne HA

"ze HA muze mit spatne nasledky se mlci" - žiješ na Marsu nebo kde?! O vedlejších účincích HA vím i já jako chlap podstatně víc, než bych chtěl. A to jsem nikdy nebyl na gyndě (kde se před předepsáním HA o vedlejších účincích informuje, což mi potvrdila každá ženská, se kterou jsem se o tom bavil) a ani jsem si podrobně nečetl příbalový leták, co je v každé krabičce HA. Při pokusu o jeho čtení se mi udělalo blivno hned na začátku.

0 0
možnosti

Mirka

6. 11. 2007 9:49
Jen můj postřeh

Je mi skoro čtyřicet, mám patnáctiletou dceru, se kterou nemáme problém v komunikaci, ale myslím, že kdyby se rozhodla ve dvaceti letech pro antikoncepci, neradila by se se mnou.

Sama beru HA asi 7let, prošla jsem si problémy s křečovými žilami (v té době jsem užívala Diane) a když jsem se radila s lékařem, zda mám HA vysadit, řekl, že to není potřeba. Ani gynekoložka se mě nezeptala na rodinnou anamnézu a když jsem jí řekla, že bych raději něco s nízkým obsahem hormonů, doporučila mi Jeanine. Beru ji 4 roky a zatím jsem spokojená. Pokud jde o početí, to se dá uhlídat, ale osobně beru HA především kvůli silné a bolestivé menstruci. Zatím jsem nenašla jiný způsob než HA, jak se na 7dní v měsíci bolestí zbavit.  

0 0
možnosti

Masox

6. 11. 2007 9:17
Ty příspěvky ...

... jsou skoro stejně dobrý jako doktor House :-D

0 0
možnosti

Eva K.

6. 11. 2007 8:55
Malý dodatek

Snad jen na vysvětlenou: dceři bylo v té době, kdy se to přihodilo,  20 let,  žila si již samostatný život  vysokoškolačky Va ošetřující lékařka mi směla informace dávat jen s jejím souhlasem. Lékařskou zprávu mi dcera nikdy neukázala s tím, že je dospělá a je to její věc.

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!