Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nepolitik

5. 2. 2008 15:50
Paní Klokočníková opět výborně

opět jste mne velice potěšila. Také děkuji za odpověď k minulému mému diskusnímu příspěvku. Pište neúnavně dál a často. VVVVVR^R^R^

0 0
možnosti

Markéta H.

5. 2. 2008 14:23
Děkuju...

Taky jsem jedna, co jí občas huba ujede :-/

0 0
možnosti

orca1

5. 2. 2008 11:11
SUPER

Podobné články se čtou nejlépe zvláště pokud jsou popisem autorova prožitku a né jen tupé komentáře až tolik komentovaných událostí jak to tu dělají všichni .

A navíc poučné ... děkuji rád jsem četl...

R^

0 0
možnosti
WD

wildge

5. 2. 2008 8:32
V Cesku

by ta moderatorka mela realnou sanci stat se milenkou premiera.

0 0
možnosti

Jarka

5. 2. 2008 7:24
kdyz nekdo zemre

tak se lide o nem jakoby boji mluvit, aby druheho nezranili a pak to vypada, jako by mrtvy neexistoval... stane se. vy se trapite a Bedriska si to uz mozna nepamatuje.

pekny clanek R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!