Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

beran

21. 2. 2008 8:15
Škola jako ghetto

Ghetta vznikají dvěma způsoby. Buď direktivně (třeba židovská za II. SV) a nebo samovolně, jako třeba dnes obvyklá ghetta sociální. Ten samovolný proces probíhá tak, že když se na nějakém území objeví jedinci nebo sociální skupiny s nimiž se majoritě těžko vychází a není proti jim možná legální obrana, pak se ti, kdo si to mohou dovolit odstěhují jinam. A na jimi uvolněná místa obvykle přijdou další členové té vypuzující skupiny. Známe to z různých sídlišť. Třeba to proběhlo i ve školství.;-)

0 0
možnosti

Drahomír Kvasnička

21. 2. 2008 8:09
Vynikající článek,

za který Vás feministky patrně ukamenují. Ale já Vám za něj děkuji :-)

0 0
možnosti

šoljeh

21. 2. 2008 7:59
k+

moc pekny clanekR^

0 0
možnosti

No....poznámka:

21. 2. 2008 7:26
Učitel=povolání, učitelka= diagnóza

O zvláštní kategorii výchovných poradců je nebezpečné se rozepisovat, tam není normálního vůbec nic..... a blahopřeji ke krásnému článku !

0 0
možnosti

To jsem já

21. 2. 2008 7:12
Krásný článek,

taky jsem se setkala s tím, že můj syn je přece jen kluk a těm to hůře jde (hlavně ta čeština). Nechápu, proč bych měla ponižovat své dítě, že není tak pečlivé jako holčičky a že mu nejde čeština. Exceluje v matematice ale i angličtině. Že by to bylo také pedagogem?

Jinak opravdu děkuji za krásný článek, takováto slova mne posilují v "boji proti školskému systému". Vím, že na to nejsem sama:-)

0 0
možnosti

Prpan A2

21. 2. 2008 7:10
Ona ta retardace závisí na úhlu pohledu.

a systému hodnocení. Takže při jistých kritériích by jako retard vypadal snad každý. Díky za hezké ranní počtení a Vás i Vašeho syna zdraví retard Pepan A2.;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!