Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Anna Rakouská

7. 4. 2008 11:59
známo dávno

od počátků tohoto způsobu antikoncepce, že by neměly hormonální způsob užívat ženy s varixy, a to ani s těmito problémy v rodině. Ani nemusí jít o zmi'ňovanou  x-procentní poruchu. A navíc jde i rozhození přirozeného systému, takže celkově vzato, každá legrace něco stojí. Já bych to dceři

rozmluvila. 

0 0
možnosti
HK

tnx

7. 4. 2008 13:28
Re: známo dávno

Ja ne. Neznam nikoho, kdo by mel v dnesni dobe system v prirozenem stavu. Nase tela jsou tak rozhozena, ze ta cizi latka naopak muze pusobit lecebne. Malokdo vi, ze u spravne fungujiciho zenskeho tela by nemelo dochazet k premenstruacnim potizim v dusledku hormonalnich vykyvu. Hormonalni antikoncepce tohle treba castecne upravuje, takze najednou to neni neco, co nabourava prirozeny stav, ale vraci telo do prirozeneho stavu. V tehle rovnici je prilis mnoho promennych a zjednodusovani nema smysl.

0 0
možnosti
B

blastula

7. 4. 2008 11:53
Farmaceutická lobby je mocná

a beze studu uvádí na trh  ja propaguje preparáty, které nejenže neúčinkují jak je prezentováno, ale mají i velmi podmíněnou použitelnost, což se člověk doví až když kompletně rozbalí obal na letáku.Je natolik mocná a ekonomicky  " důležitá" že se do tohoto vosího hnízda neodváží sahnout ani lékaři, zdravotní pojišťovny, nebo politici a radši nechají lidi pochcípat.

Před časem běžel dokument, v němž kromě jiného byla zmínka o tom, že kouření  i solárko se s HA vylučuje a že se o tom bohužel  úmyslně  "zapomíná" informovat

0 0
možnosti
MB

lagarta gordita

13. 4. 2008 21:02
Re: Farmaceutická lobby je mocná

Kouření a solárko se tak nějak neslučujou jen s HA, ale hlavně se životem...

0 0
možnosti
W

Wendolene

7. 4. 2008 9:09
Obcas se to stava, ale kvuli tomu maji

tisice zen prestat brat prasky? Tyto pripady jsou ojedinele, pokud mate dobreho lekare, ujisti se, ze zena je zdrava, nez pristoupi k pilulkam. Mimochodem take zdravim firmu Schering.

0 0
možnosti
EK

Eva K.

7. 4. 2008 9:27
Re: Obcas se to stava, ale kvuli tomu maji

Wendolene, fakt by stačilo udělat každé ženě před zahájením užívání jeden genetický test. Kdo není zatížen touto vadou může tyto pilulky brát celkem v klidu celý život. O to mi jde.Eva KV 

0 0
možnosti
E

eNden

7. 4. 2008 8:58
Jsou

články, kodex, nekodex, které by měly proběhnout všemi blogy, nebo by měly být uveřejněny v tisku. Tento tedy určitě.8-o

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

7. 4. 2008 8:33
zajímavý článek

a souhlasím, ale určitě je to skutečně zodpovědnost lékaře. Tak nějak jsme si zvykly rizika opomíjet a ani jaterní testy se již před zahájením užívání antikoncepce často nedělají - proč?V osmnácti jsem začala brát pilulky a rozostřil se mi zrak. Oční lékař vadu nezjistil a posléze se zjistilo, že mám velmi vysokou hladinu billirubínu a antikoncepci užívat nemohu.

0 0
možnosti
A

Aabulafia

7. 4. 2008 8:16
výběr doktora

Neviděla bych hlavní zlo jenom v antikoncepci, podle mě záleží hlavně na tom, aby si holka vybrala dobrého gynekologa. Když jsem si šla pro pilulky ke svojí doktorce, probrala se mnou všechny choroby, které jsem kdy měla, všechny choroby, které se vyskytovaly u nejbližších příbuzných, informovala mě o tom, že kdyby se mi něco nezdálo v pořádku, okamžitě mám za ní zajít. Samozřejmě se mě taky ptala, v jaké cenové skupině antikoncepci chci. A to je podle mě druhý problém. Spousta holek chce ušetřit, proto se vrhá po té nejlevnější antikoncepci, která je na trhu. Studuju, pracuju při tom a nevydělávám moc, přesto tu tisícovku za 3 měsíce seškrabu a musím přiznat, že jsem se svojí antikoncepcí ještě neměla minimální problémy. (Čímž zdravím firmu Shering;-))

0 0
možnosti
H

Hufner

7. 4. 2008 7:56
Demagogie

A mně zemřel zcela náhle spolužák, který pilulky  k zabránění početí nikdy nebral!

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!