Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Pepan A2

7. 6. 2008 11:31
Ty brďo.

A já se k Vám zrovna příští týden chystal na návštěvu. No nic, jdu jinam.;-D

0 0
možnosti
JS

ikaika

7. 6. 2008 11:17
Tak teď zjišťuji

že moje bývalá byla velká fanynka[>-]

0 0
možnosti
N

nepolitik

7. 6. 2008 10:09
Tak to Vás obdivuji

Já, ač chlap, se na to bláznění dívat nebudu. Ne proto, že bych našim gladiátorům nepřál aby vyhráli a stali se mistry Evropy, ale je toho na mne moc. V dobách, kdy jsem moh vidět vrcholový fotbal jednou za čtyři roky, tak jsem také každé MS proeseděl u obrazovky, ale dnes, kdy jsou tito moderní gladiátoři na obrazovce denně a ještě k tomu na několika kanálech, tak mne to přestalo bavit. Obdobně tomu je i s hokejem. Také jsem ho měl rád, ale dnes se na to nedívám. Jinak jako vždy dávám VVVVV

0 0
možnosti
LJ

Lukáš Jelínek

7. 6. 2008 11:48
Re: Tak to Vás obdivuji

Já se naopak dívat budu. ME a MS jsou totiž jediné příležitosti, kdy se dívám na fotbal (totéž platí v případě hokeje). Že běží v TV denně všelijaké zápasy z naší ligy i z různých jiných států, z klubových soutěží, různé přátelské zápasy atd., v podstatě ani nevnímám - jsou to pro mě nepodstatné položky televizního programu.

0 0
možnosti

jirspi

7. 6. 2008 9:27
Pokud skutečně všechno, co jste napsala

děláte ve společné domácnosti sama a nikdo další se na tom nepodílí, tak si říkejte služka nebo raději otrok a zamyslete se, kde jste udělala chybu... ale nestěžujte si a nechlubte se tím...

0 0
možnosti
AL

Aloren

7. 6. 2008 9:02
V příštích několika týdnech...

joo, taky tak to vidím, akorát s tím rozdílem, že fandíme doma všichni, takže budeme v hospodě a nikomu tam nebude  nic chybět...!!! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!