Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

louka.stan

11. 5. 2010 8:01
Souhlas

Pro kroužkující (naivky?) a co tak vyměnit celý národ?

0 0
možnosti
JN

5alfa

11. 5. 2010 8:04
Re: Souhlas

No tak národ by bylo třeba vyměnit jen v tom případě, pokud tam současní politici zůstanou a bude třeba, aby je národ ctil a uznával a vážil si jich. A to se možná stane, pokud tu dvoustovku neobměníme...

0 0
možnosti
JN

5alfa

11. 5. 2010 7:50
No já nevím, proč to nezkusit?

Inu, nevím, zkusit to a uvidíme. Pokud by Cimrmanův nápad vyšel, vyměnila by se celá dvoustovka ve sněmově za "nounejmy" a uvidělo by se.

Poslanci by se tak neznali a nekryli by se ani v případě, že by měl být někdo vydán stíhání. Vláda sestavená z těch papalášů by sice asi zase byla, jen by vládla mnohem "slušněji a opatrněji" nebot vyslovení nedůvěry znamená vladní KONEC a ne zpět do škamen sněmovny k poslaneckému platu.

Já myslím, že ten nadpis nemusí být pravdivý, ale když to nezkusíme, tak to nepoznáme. Už jen hrůza, že je to jen na MAX. 4 roky, to by mohlo poslance taky malinko umravnit...

viz.   http://www.defenestrace2010.cz/faq.php

0 0
možnosti

ellukas

11. 5. 2010 7:40
Nekroužkuji,

protože jsem pohodlný a věřím,že stranické primárky dokáží vygenerovat ty nejschopnější jedince. Ono je to makačka na bednu, usilovat o vrtkavou přízeň lidu ve volbách.

0 0
možnosti

ellukas

11. 5. 2010 7:39
Omlouvám se

ale jsou problémy s příspěvky, takže zkouším.

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!