Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MŘS

Městečko řešení strašením

6. 6. 2010 9:41
Celé je to jen

o nelogičnosti platby předem jako podmínce ošetření. Jasné porušení čl. 31 Listiny základních práv a svobod.

0 0
možnosti
VB

Apii

6. 6. 2010 9:18
pěkné

:-) moc pěkný text, určitě jste nemocnici o pár korun ochudila, operátor to zadarmo dělat nebude ... ale máte ode mne pochvalu za konstruktivní názor na poplatky a za sdělení novinky - nevěděl jsem, že lze někde platit SMSkou, aspoň odpadá shánění mincí po všech čertech :-)

R^R^ karma

0 0
možnosti
ZV

fichifi

6. 6. 2010 1:25
No

ono je to tak, že třicet korun naše zdravotnictví nespasí. ;-D

0 0
možnosti
D

Dennys

5. 6. 2010 16:07
A cemu se divite ???

Ve fakultni nemocnici Vam na poplatky kazdy kasle, nic z nich nikdo nema. To si vyridte s Vasi prerozdelovnou zdravotni dane nebo se Snajdrem.;-) Ti Vam za 30 Kc porad slibuji svycarske zdravotnictvi a usmevave zdravotniky. Ale mnoho z nich uz se na pacienty usmiva jinde, kde k tomu maji pozitivnejsi motivaci.

0 0
možnosti
F

fakta666

5. 6. 2010 9:16
V bolestech jsem pobíhala a sháněla na pohotovosti drobné

protože automat neustále psal - nelze rozpoznat mince a tak mne napadá:

KOLIK stojí servisy automatů a kolik stály julínkovy příručky , regulující nadužívání zdravotní péče simulanty nedonošenosti = novorozenci, dětmi, mrtvýma atd.. ?Ještě dodateček...Poplatky platíme 4x. Jednou správně do systému povinným zdravotním pojištěním, podruhé doktorům, potřetí za položky receptů lékárníkům , počtvrté za doplatky léků...Lékárník Cikrt měl chtít á 30,- Kč ne za položku , ale za tabletu a ÚS měl uzákonit nemocným nemocenskou nic prvních 30 dní v měsíci při povinném placení zdravotního pojištění.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 339
  • Celková karma 16,46
  • Průměrná čtenost 2880x
Mám ráda kulturu,(ne)zajímá mne politika, fascinuje mne jóga. Mé životní krédo: "Když nejde o život, jde o ho..." Oblíbený citát:" Být trpělivý neznamená dělat někomu vola."


Get Your Own Real Time Visitor Map!